sobota, 16 lipca 2011

Kolekcje Clayre & Eef na szarej ławeczce.

Miało być o dekorowaniu przedmiotów, ale zupełnie nie wiem, gdzie zgrałam zdjęcia z telefonu komórkowego.
Nie wiem i mam wrażenie, że nie znajdę ich tak szybko ;-(
Wobec tego popstrykałam kilka zdjęć " z innej parafii".
Pomalowałam ostatnio kolejną ławkę, z tą jednak różnicą, że ta nie jest woskowana, jak poprzednio, a pokryta farbami akrylowymi w kolorach szarości.
Technika "suchego pędzla" to to, co najbardziej lubię ;-)
Oczywiście tak, jak mi doradziły blogowe koleżanki-   na ławeczce położyłam poduchy, tym razem w róże.
kolekcja Romantic Spirit ( oznaczona symbolem: RS...N, albo RS....DB- ciemniejszy odcień ).

Od lewej strony:
RS31(N)  50*50cm.
RS31DB  50*50cm.
RS20N    40*40cm.
U dołu: RS30DB  50*50cm

Ponieważ kolekcja poduszek trochę się powiększyła, dodaję kolejne zdjęcia, tym razem na "surowej" ławce:




Myślę, że na szarej ławce ładnie wyglądają także kolekcje marynistyczne Clayre & Eef.




Jeśli kogoś interesują powyższe kolekcje, zapraszam na aukcje użytkownika: amedo.

4 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie po Wyróżnienie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę odnaleść linku do tej aukcji a jestem zainteresowana czy moge prosić o pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczy wejść na Allegro i znaleźć aukcje użytkownika :amedo.
    Można także wejść na stronę: http://najlepsze.na.allegro.pl/ skąd klikając na jakiś przedmiot przekieruję Cię właśnie na nasze aukcje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy wejść na Allegro i znaleźć aukcje użytkownika :amedo.
    Można także wejść na stronę: http://najlepsze.na.allegro.pl/ skąd klikając na jakiś przedmiot przekieruję Cię właśnie na nasze aukcje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń